آنچه درباره ما باید بدانید!

مدارک و گواهی های شرکت راهبرد نگاران پارسی
Shaahin Rassaf شاهین رصاف

SHAAHIN RASSAF

مدرس رسمی مایکروسافت، مشاور امنیت اطلاعات و طراح شبکه

Founder & CEO RAHBORD, Microsoft Trainer

mct shaahin rassaf
آکادمی آموزش شبکه  راهبرد در  سال 1389 با هدف مشاوره ، آموزش شبکه و فناوری اطلاعات و تامین نیروی متخصص تاسیس گردید. شیوه ی نوین و کاملا عملی و پروژه محور  در برگزاری دوره های مایکروسافت، سیسکو، امنیت شبکه طی 10 سال، حاکی از موفقیت های شغلی دانشجویان در بازار کار داخل و خارج می باشد.
موسس و مدیرعامل شرکت راهبرد : مهندس شاهین رصاف دارای مدارک کارشناسی کامپیوتر نرم افزار
استاد رسمی و تایید شده شرکت مایکروسافت، دارای سوابق تحصیلی بین المللی در زمینه ی مدیریت IT از شرکت Comptia آمریکا و ITIL EXIN 
مهندسی مایکروسافت MCSA/MCSE 2003-2008-2012-2016 – Microsoft AZURE CLOUD
 مدرس رسمی فنی حرفه ای و مدیر رسمی آموزشگاه فنی حرفه ای  اصفهان  می باشد.
سوابق تدریسی 18 سال در رشته شبکه در شرکت راهبرد و دیگر ارگان های خصوصی و دولتی می باشد.
زمینه ی کار اصلی شرکت مشاوره و اجرای پروژه های شبکه می باشد که در خصوص تامین کادر و نیروی متخصص شبکه جهت پروژه های خود, اقدام به تدریس دوره های عملی و کارآموزی شبکه نموده است, همچنین دوره های آفلاین و آموزش آنلاین تحت پوشش کتب بین المللی از ناشران مطرح دنیا, ازجمله فعالیت مدیریت شرکت می باشد. هدف شركت راهبرد، اشاره بر شیوه و نوع نگارش و انتقال این سناریو ها به صورت پروژه محور و كاملا عملي می باشد.  راهکار برگزیده ی شرکت راهبرد پس از چندین سال تجربه تدریس ، مشاوره و پروژه و تحقیقات بر اساس آموزش و نگارش مفهومی  ارائه دروس در قالب پروژه می باشد ، و نکات تئوری همزمان با پروژه در ذهن دانشجو تفهیم خواهد شد . در این متد ، دانشجو بی اینکه خود متوجه شود ، مسائل تئوری و عملی را یاد خواهد گرفت و با توجه به سيستم پشتيباني و  كلاس هاي رفع اشکال آنلاین باعث تسلط دانشجو و اعتماد به نفس لازم جهت شرکت در پروژه های واقعی را کسب خواهد نمود .
Shopping cart0
There are no products in the cart!