آموزش وایرلس میکروتیک

وایرلس میکروتیک در اصفهان

آموزش وایرلس میکروتیک در اصفهان

در این ویدئو به آموزش point to point  و معرفی مدل های وایرلس میکروتیک به صورت عملی پرداخته شده .

دقت شود کلیه آموزشها در دوره MTCNA MIKROTIK به صورت کامل و پروژه محور از پیش تدریس شده است.

آموزش وایرلس LHG 5 MIKROTIK

دراین دوره راجع به وایرلس point to point  اوت دور میکروتیک صحبت کنیم.از روتربردهای استفاده میکنیم که مجهز شده به ماژول وایرلسی که از فرکانس بالا استفاده میکند ومی تواند فواصل خیلی طولانی را به یکدیگر متصل کند.قبل از هر چیز شما موظف هستید که از طریق Google Earth دونقطه ای که قرارهست به یکدیگر متصل شوند را معرفی کنید و در این قسمت شما میتوانید  ارتفاع نقاطی که  میتواند مانع بین این دو نقطه باشه را تعیین کنید و همچنین باتوجه به  ارتفاع هایی که مانع هست یا پستی بلندی که بین نقطه ی مبدا و مقصدوجود دارد، میتوانید فاصله دکلی که باید استفاده کنید را در اینجا مشخص کنید.

نکته ی مهم دیگر نسبت فاصله به نسبت فرکانسی که دستگاه شما ساپورت میکند باید مشخص شود اگر از فاصله ی زیادی استفاده می کنید باید از دستگاهی که با فرکاانس بالاتر هست استفاده کنید. در  pdf دانلودی در پایین صفحه فرکانس دستگاه های وایرلس مختلف میکروتیک مشخص شده است.

متوجه می شوید دستگاه ها چه فرکانسی دارد و باتوجه به فاصله ی شما چه دستگاهی کاربرد دارد. از دیگر مشخصه هایی که درمورد دستگاه باید دقت شود  TX وRX است مقدار ارسال و مقدار دریافت دستگاه  میکروتیک lhg5  میباشد که بسته به مدلی که از آن دستگاه دریافت می کنید این اعداد میتواند متغییر باشند. همچنین در سایت میکروتیک باتوجه به مدل دستگاه  کلیه مشخصات مربوط به دستگاه رامیتوانید دریافت کنید. در قسمت نقشه ی وبسایت مکان مورد نظرتون را با قرار دادن  TXو RX مشخص کنید و فاصله ی بین این دونقطه را محاسبه کنید.

Shopping cart0
There are no products in the cart!