مقاله های آموزش شبکه

اشتراک گذاری در ویندوز

پخش ویدیو

 اشتراک گذاری در ویندوز

اشتراک گذاری فایل ها در ویندوز، آموزش اشتراک گذاری در ویندوز ۱۰

آموزش اشتراک گذاری فایل ها در ویندوز 10 به شما کمک می کند تا به راحتی و به اشتراک گذاری فایل ها و اطلاعات با دیگران بپردازید. شما می توانید از ویژگی های مختلف ویندوز 10 مانند OneDrive، اشتراک گذاری شبکه، ایمیل و … برای به اشتراک گذاری فایل ها استفاده کنید. همچنین می توانید از نکات و ترفندهای مختلف برای به اشتراک گذاری فایل ها در ویندوز 10 بهره ببرید تا این عملیات را سریعتر و بهتر انجام دهید.

مایکروسافت سال های زیادی است که جزءمحبوبترین  و پرکاربردترین سیستم عامل های دنیا شناخته شده به واسطه ی کاربر پسندبودن آن و همچنین محیط Graphical User Interface روان و ساده ای که داره باعث شده کاربران بسیار زیادی را به سمت خودش جذب میکند و در سازمان و در شرکت های خصوصی و دولتی و همچنین کاربران خانگی محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده بواسطه ی ساده بودن و کارابودن آن. مایکروسافت سرویس های بسیار زیادی را در شبکه ساپورت میکنه وباعث شده در شبکه تمامی نیازهای یک سیستم عامل شبکه ای را برای ما برطرف کند. مایکروسافت از پشته ی پروتکلی TCP/IP درجهت ارتباطات شبکه ای استفاده میکند.

برای اشتراک گذاری در ویندوز می‌توانید از چند روش مختلف استفاده کنید، اولین روش این است که فایل یا پوشه مورد نظر را انتخاب کرده و گزینه‌ی “اشتراک‌گذاری” را انتخاب کنید. سپس می‌توانید آن را از طریق ایمیل، پیام‌رسان‌ها یا شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید. روش دیگر استفاده از قابلیت “بلوتوث” یا “وای‌فای” برای اشتراک گذاری فایل‌ها با دیگران است. همچنین می‌توانید از سرویس‌های ابری مانند Google Drive یا Dropbox برای به اشتراک گذاری فایل‌ها استفاده کنید.

 

Shopping cart0
There are no products in the cart!